Kurs på Sjøredningsskolen

Vi tilbyr kurs til offshore, skipsfart og industri og næringsliv. Alt overskudd fra kursene bidrar til Redningsselskapets tilstedeværelse langs kysten i Norge.

Totalleverandør innen sikkerhet- og beredskap.

Sjøredningsskolen er Redningsselskapets kurs- og kompetansesenter, og er en totalleverandør innen sikkerhet- og beredskap.

Vi har ansvar for opplæring og videreutdanning av frivillige og fast ansatte mannskaper på Redningsselskapets 52 redningsskøyter, både lokalt på skolesenteret og gjennom et mobilt opplæringskonsept som dekker hele den norske kysten.

Vi holder til på RS Noatun på Langgrunn i Horten, et anlegg som er utviklet til å være Norges ledende samt ligge i teten på europeisk nivå når det gjelder sikkerhet, sjøredning og beredskap. Anlegget består av tre store undervisningsbygg som inneholder konferansefasiliteter, overnattingsrom, restaurant samt omfattende øvelses- og rekreasjonsområder.

Våre kurs

RS Sjøredningsskolen har en komplett portefølje av kurs og opplæring innen HMS, sikkerhet og beredskap for fiskeri, skipsfart og offshore olje- og gassindustri, samt landbasert industri og næringsliv.

Vi har årlig rundt 4500 kursdeltagere på de ulike kursene.

Vi holder til på Noatun i Horten

• 1 time fra Oslo
  • Vi henter deg på tog-stasjonen eller på fergeleiet
  • Mulighet for overnatting på Noatun

Vår adresse:
RS Sjøredningsskolen AS
Langgrunnveien 34, 3186 Horten

Ser du etter kurs for deg eller din virksomhet?

Bestill på kurs.sjoredningskolen.no eller ta kontakt på Vis e-post